Nog maar een paar dagen... - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Simone en Marcel - WaarBenJij.nu Nog maar een paar dagen... - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Simone en Marcel - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar dagen...

Blijf op de hoogte en volg Simone en Marcel

28 Augustus 2012 | Nederland, Apeldoorn

En dan is het zo ver! Marcel is al bezig zijn koffer te pakken. Maar ja, hij moet ook nog de hele week werken. Ik heb dat klusje gepland voor a.s. vrijdag, dan ben ik al vrij. Als ik aan de reis denk, dan krijg ik toch wel een beetje de kriebels... leuke kriebels, dat wel natuurlijk, want ik heb er enorm veel zin in. Ik ben nog nooit in Amerika geweest. Heb er van zo veel mensen al mooie verhalen over gehoord en ben dus heel erg benieuwd geworden. In 28 dagen van oost naar west en weer terug. Das best heftig. Maar gelukkig hebben we aan het einde van de reis ook nog een weekje om te relaxen in Florida. Tegen de tijd dat wij daar zijn zal die orkaan toch wel overgewaaid zijn? En ik hoorde ook iets over aardbevingen in Californie... ik hoop maar dat onze hotels er nog staan, anders zal ik Marcel toch dankbaar zijn voor zijn keuze voor een grote auto :-))
Voor nu moeten we nog een paar dagen bikkelen bij Achmea.

Gr. Simone

• 29 Augustus 2012 - 08:54