Dunedin - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Simone en Marcel - WaarBenJij.nu Dunedin - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Simone en Marcel - WaarBenJij.nu

Dunedin

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone en Marcel

07 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Zaterdag 8 februari 2015

Heerlijk geslapen (met zelfs een electrische deken). Samen met Anneloes en Trevor gaan we naar de groentemarkt om inkopen te doen en nadat we de boodschappen weer thuis hebben gebracht rijden we met de auto naar de bekendste straat van Dubedin, Boldwin street. Dit is de stijlste straat van de hele wereld. We lopen naar boven maar echt gemakkelijk gaat dat niet. Voor mijn gevoel is dit een soort van zwarte piste... Anneloes en Trevor vertellen dat door de studenten van Dunedin allerlei behoorlijk gevaarlijke stunts worden uitgehaald op deze straat. Nog een leuk weetje over de studenten van Dunedin... ze steken voor de lol bankstellen in de brand... hmmm, vreemd...

Vervolgens gaan we weer de auto in en rijden naar Sandymount. Een prachtige route door Dunedin richting het strand. Daarna gaan we albatrossen, zeehonden en pinguins spotten in Tairoa Heads. De albatrossen zien we wel maar vliegen te hoog om er mooie foto's van te kunnen maken. Ook de pinguins blijken lastig. Zij komen mestal pas bij zonsondergang uit het water. Maar het lukt wel om mooie plaatjes te maken van een paar zeehonden.

Al met al een super mooie dag die wordt afgesloten met weereen heerlijke maaltijd.

• 09 Februari 2015 - 21:45

Sandra:

Hoi Simone en Marcel, leuk om jullie verhalen te lezen. Het ziet er super uit allemaal.
    En wat lijkt Anneloes op tante Bea hahaha; da's 2 druppels water. Leuk dat jullie daar nu zijn.
    Nog heel veel plezier !!!

• 10 Februari 2015 - 16:37

Koos Van Der Maarel En Carry Abbo:

Hoi Simone en Marcel,
    Jullie zijn aan een heerlijke reis bezig. Bij ons komen op deze manier de herinneringen weer terug.
    Ga door met schrijven dan blijven wij mee genieten.
    Groetjes Carry en Koos