Oost, west, thuis, best...? - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Simone en Marcel - WaarBenJij.nu Oost, west, thuis, best...? - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Simone en Marcel - WaarBenJij.nu

Oost, west, thuis, best...?

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone en Marcel

05 Maart 2015 | Nederland, Apeldoorn

We zijn inmiddels ruim 1 dag thuis. Hebben er een heerlijke nacht opzitten in ons eigen bed; ondanks ons luxe 'hotel op wielen', slaapt je eigen bed toch het best!

Gistermorgen om 06.15u landde ons vliegtuig dan eindelijk op Schiphol. We hadden er toen een reis opzitten van bijna 30 uur. Emelien stond ons op te wachten met de winterjassen want die zijn hier nu wel nodig. Wat een verschil met 2 dagen geleden, toen we nog lekker in onze korte broek en T-shirt rond liepen.

De vakantie hebben we afgesloten op dezelfde manier dat we die zijn begonnen; met een gezellig etentje. Lekker relaxed. Volgende week wacht het werk weer op ons. Nu dus nog heel even een paar dagen thuis.

Maar ik denk wel steeds... Wat deed ik vorige week op deze tijd??? Was het nog maar vorige week...

Het was een heerlijke reis!

P.S. Bedankt voor al jullie leuke reacties! Ik vond het ergleuk om de blogs te schrijven maar door jullie reacties werd het nog leuker!

• 05 Maart 2015 - 20:13

Marion:

Fijn dat jullie weer terug zijn. Hoor graag tzt jullie verhalen! Lieve groetjes Marion

• 05 Maart 2015 - 20:34

Joukje:

Welkom terug!
    En voor jullie hebben wij het weer van de komende dagen besteld..... :-)
    Kom nog even lekker bij en voor volgende week alvast sterkte met het gewone (werk) leven!

Tot jullie volgende blogs van de reis naar........?

• 06 Maart 2015 - 08:39

Pauline:

Welkom terug!!!

Het balende gevoel dat je weer terug bent komt ons zeer bekend voor. We hebben heel erg genoten van al jullie verslagen en fotos. We komen graag een keer langs om de overig foto's te bekijken :)

• 06 Maart 2015 - 16:45

Marian:

Heel leuk om al die verslagen te lezen en foto's te bekijken, bedankt. En ach, het voorjaar gaat beginnen, dus dat wordt ook hier genieten.

• 06 Maart 2015 - 16:45

Marian:

• 06 Maart 2015 - 18:50

Nicole:

Wij hebben kunnen meegenieten met jullie reis!