Eindeloze weg,,, - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Simone en Marcel - WaarBenJij.nu Eindeloze weg,,, - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Simone en Marcel - WaarBenJij.nu

Eindeloze weg,,,

Door: marcelensimone

Blijf op de hoogte en volg Simone en Marcel

27 Oktober 2010 | Australië, Airlie Beach

27-10-2010
Vandaag en gisteren in totaal meer dan 900 km afgelegd van Noosa naar Airlie Beach. In Europa zouden wij onze hand er niet voor omdraaien om zo'n afstand in 1 dag te doen, maar hier werkt dat toch iets anders. Op de Bruce Highway (M1) die wij volgen, mag je maximaal 110 km per uur rijden. Daarnaast is het wegdek ook niet van dien aard dat sneller rijden verantwoord is. En dus gaat het allemaal erg langzaam en ben je na een dag rijden max 500 km opgeschoten en helemaal gaar. Daar kwam bij dat de weg die wij volgden nou niet echt de meest interessante route was. Het was een eindeloze weg met veelal hetzelfde landschap (heuvelachtig, droog, zeer uitgestrekt). Er leek geen einde aan te komen. Maar gelukkig zijn we nu op de plek van bestemming, Airlie Beach bij de Whitsunday Islands. Volgens velen een plek waar je echt moet zijn geweest!
Via het I-point zijn we terecht gekomen in een cabin op een leuke camping. Daar zullen we de komende 3 nachten verblijven. Voor morgen hebben we een boottocht geboekt. De tocht brengt ons langs een aantal eilanden o.a. Whitehaven. Dat moet erg mooi zijn. We zijn heel benieuwd...

• 27 Oktober 2010 - 12:55

Sandra:

Hoi Simone en Marcel, het wordt afgezaagd, maar ook dit klinkt weer super. En dat temperatuurtje bij jullie ... ohhhhhhh :)
    Zo zie je maar weer ..... aan het einde van die eindeloze weg wacht je gewoon weer iets supermoois. Veel plezier

• 27 Oktober 2010 - 16:13

Marion En Kees:

Hoi Simone en Marcel
    Hartelijk bedankt voor jullie felicitatie met de verjaardag van Kees. En jullie natuurlijk ook gefeliciteerd he.......
    Super hoor, die reis die jullie maken. We zijn jaloers. Lieve groetjes Marion en Kees