Laatste dag - Reisverslag uit Cairns, Australië van Simone en Marcel - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Cairns, Australië van Simone en Marcel - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: marcelensimone

Blijf op de hoogte en volg Simone en Marcel

05 November 2010 | Australië, Cairns

Vrijdag 5 november 2010
Getsie... onze laatste dag down under! Wat is de tijd snel gegaan. De 4 weken zijn voorbij gevlogen. Met een enigszins dubbel gevoel zitten we nu bij de Mac te wachten op een taxi die ons naar het vliegveld van Cairns brengt. Wat zullen we dit gaan missen; het links rijden, stuur aan de rechter kant, steeds weer de ruitenwissers aanzetten i.p.v. de richtingaanwijzer :-), dat leuke Aussie accent, G-day mate...
Maar toch ook wel weer leuk om you guys weer te zien :-)
Voor iedereen die ons wil begroeten bij aankomst in Nederland, ons vluchtnummer vanuit Hongkong is CX0271 (aankomst 6 november, 06.20 uur, haha....).

See you soon!

• 05 November 2010 - 20:49

Paul M:

Leuk reisverslag! Zal wel even wennnen zijn in het herfstachtige Holland!
    Ik ben benieuwd naar de foto's en de verhalen.