Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Simone en Marcel - WaarBenJij.nu Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Simone en Marcel - WaarBenJij.nu

Hong Kong

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone en Marcel

03 Maart 2015 | Hong Kong, Hong Kong

Zondag 1 februari waren we her ook. Toen begon onze vakantie en wisten we nog niet precies wat we allemaal zouden gaan zien en meemaken. Nu, zo'n 4,5 week later, zijn we weer in Hong Kong. De vakantie zit er bijna op. We wachten op onze vlucht naar Amsterdam. Nog ongeveer 2 uren... En dan weer 12 uren in het vliegtuig. Proberen wat te slapen, een film kijken, wat lezen of het zoveelste level proberen te halen van candy crush!

Wat hebben we ongelooflijk veel mooie dingen gezien en gedaan. Maar wat is me het meest is bijgebleven....?

Nieuw Zeeland, land van...
Varens
Kiwi (heb er wel 1 gezien)
One lane bridge
Maori
4 seizoenen op 1 dag
Ongerepte stranden (waar is iedereen)
Watervallen
Rust
Heuvels en verre uitzichten
Tongariro crossing
Walvissen en dolfijnen
Scully (ons rijdende hotel)
Vulkanen en geisers
Crossing
Top 10 holiday parks
en nog veel meer...

Een vakantie om nooit te vergeten!

• 04 Maart 2015 - 01:48

Dick En Joke:

Hallo Marcel en Simone,
    jullie zijn waarschijnlijk al weer thuis als wij dit schrijven en jullie reactie hebben gelezen. Maar grappig dat we het beiden niet zeker wisten en uiteindelijk toch door iemand uit de streek zijn overgehaald. Wij door onze lodge eigenaar. Het was een fantastisch avontuur en idd zwaar en heftig maar zo blij dat we het hebben gedaan. Stom dat we elkaar daar niet tegen zijn gekomen, wij hebben namelijk dezelfde dag gelopen en zijn rond 8 uur gestart! Geniet nog maar lekker na van deze prachtige vakantie met alle mooie foto's. Wij zijn nu op weg naar Auckland, ben benieuwd.
    De avond samen was hartstikke leuk, bedankt nog voor de gezelligheid
    Groetjes Dick en Joke

• 04 Maart 2015 - 20:35

Svenja:

De top 10 holiday parks!! Geweldig dat je dat schrijft!!
    Welkom terug en lekker bijslapen de komende dagen!