Down Under here we come! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Simone en Marcel - WaarBenJij.nu Down Under here we come! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Simone en Marcel - WaarBenJij.nu

Down Under here we come!

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone en Marcel

14 Januari 2017 | Nederland, Amsterdam

Na een redelijk onrustige nacht is het nu dan echt eindelijk zo ver! De koffers zijn gepakt en we zijn helemaal klaar voor onze reis. Met de trein naar Schiphol en van daaruit via Hong Kong naar Melbourne. Ben zo benieuwd naar die stad. Ik heb er al veel goede dingen over gehoord! We gaan ook nog een tenniswedstrijd zien tijdens the Australian Open. Hopelijk doen de Nederlanders het goed. Maar het zal sowieso een belevenis worden om in de Rod Laver Arena te zitten. Jullie zien de foto's wel voorbij komen. Maar goed, zo ver is het nog niet. Eerste stop is nu Hong Kong!

• 14 Januari 2017 - 13:21

Marion :

Heel goede reis en heel veel plezier down under! Lieve groetjes Marion en Kees

• 14 Januari 2017 - 13:52

Michel En Ksenia:

Goeie reis..... als jullie terug komen begint hier de lente.... leuke gedachte.....

• 15 Januari 2017 - 09:20

Pauline En Dennis:

We wensen jullie een hele mooie reis en verwachten mee te kunnen genieten door veel mooie foto's ;)