Ff relaxen - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Simone en Marcel - WaarBenJij.nu Ff relaxen - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Simone en Marcel - WaarBenJij.nu

Ff relaxen

Door: marcelensimone

Blijf op de hoogte en volg Simone en Marcel

23 Oktober 2010 | Australië, Noosa Heads

Het is alweer 22 oktober... Time flies having fun :-) Tijd om verder te gaan naar het noorden. We hebben onze cabin in Marychoodore verlaten en reizen in een relaxed tempo richting Hervey Bay. Van daaruit willen we een dag naar Fraser Island. Onderweg besluiten we om de toeristische route te nemen vlak langs de kust. We komen prachtige plaatsen tegen waar we natuurlijk even uit moeten stappen om foto's te maken. Schitterende stranden en mooie vergezichten, echt helemaal super! We besluiten om niet door te rijden naar Hervey Bay maar te stoppen in Noosa, een klein maar gezellig plaatsje vlak in de buurt van Hervey Bay. Bij het I-point (thnx Sandra...) krijgen we alle informatie die we nodig hebben voor onze trip naar Fraser Island en boeken we ook een erg leuk appartement. We willen hier minimaal 3 dagen blijven, misschien wel langer. De trip naar Fraser Island staat voor zondag 24-10 gepland.

23-10-2010
Ons appartement is echt helemaal geweldig. Hier kunnen we ons de komende dagen wel vermaken. Lekker ruim, schoon en een mooi zwembad. Op het moment dat ik deze tekst zit te typen is het prachtig weer, strak blauwe lucht maar toch een lekker briesje. We zitten in een soort van Coffeeshop waar allerlei organic spullen verkocht worden. Ook heerlijke koffie en... gratis WiFi (ach we blijven Nederlanders toch?) en dus nemen we het er even van om relaxed onze site bij te werken en wat leuke foto's en video's te plaatsen. Straks maar eens op ons gemakkie richting het strand, wat hebben we het toch slecht :-))

• 24 Oktober 2010 - 08:35

Sandra:

Oh dit klinkt helemaal super. Ik zie jullie al helemaal zitten en dan straks ook nog naar Fraser Island; hartstikke leuk.